خاک
نوشته شده توسط : کافه گلدون

خرید خاک

یکی از مباحث مهم در کشاورزی انتخاب خاک مناسب برای رشد بهتر محصولات است. اما مشکلی که وجود دارد این است که ممکن است تهیه خاک‌های ارگانیک کار ساده ای نباشد، ولی به هر حال کشاورزان باید محصولات ارگانیک را با زحمت کمتری نسبت به محصولات کم کیفیت‌تر تشخیص دهند، به همین منظور استفاده از خاک ارگانیک از اهمیت زیادی برخوردار است. این در حالی است که تفاوتی میان انتخاب خاک گلدان یا دیگر مکان‌ها مانند باغ یا باغچه‌ وجود ندارد. در هر حال ما در ادامه قصد داریم در خصوص خاک‌های گلدان صحبت کنیم. در نظر داشته باشید که باید بر اساس نیازتان خاک مورد را نظر گلدان‌ها را خریداری کنید.

فروش انواع خاک گلدان

برای گلدان‌ها انواع و اقسام خاک های مختلف وجود دارد که هر یک از آنها ویژگی های خاص خودشان را دارند. به طور مثال خاک برگ از متداول‌ترین خاک‌هایی است که می تواند برای رشد گیاهان استفاده کرد. نمونه‌ی دیگر خاک ماسه ای نام دارد که برای بکاربردن آن نیاز است تا با سایر خاک‌ها مخلوط شود، چرا که به تنهایی نمی تواند سبب رشد گیاهان شود. فروش انواع خاک گلدان در مراکز معتبر مربوط به گیاهان انجام می شود که کارشناسان آن می توانند راهنمایی های بهتری در این خصوص انجام دهند. البته خاک‌های گلدان اقسام زیادی دارند که در ادامه به چند نوع دیگر آن نیز اشاره می کنیم.

خاک گلدان آماده

می توان برای گلدان‌ها از خاک آماده نیز استفاده کرد. به طور مثال می توان از خاکی بهره برد که از خاک برگ، کود آلی ورمی، کمپوست جنگل و سبوس برنج تهیه می شود. معمولاً این‌گونه خاک‌ها در وزن‌های 2، 4، 8 و 20 کیلوگرمی تهیه می شوند. باید توجه کرد که برای رشد گیاه در گلدان، خاک می بایست مواد غذایی لازم را جهت رشد گیاه را داشته باشد که در این مسیر نگه داشتن آب کافی در خاک نیز اهمیت دارد.

فروش خاک گلدان

طبیعتاً اگر برای شغل فروش خاک گلدان مهیا می شوید و یا مشغول به این کار هستید، حتماً انواع بیشتری از خاک‌های گلدان را می شناسید. پیت ماس یکی از خاک‌های گلدان است که معمولاً برای اکثر گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. این خاک از باقیمانده‌ی خزه‌ای به اسم اسفاگنوم و همچنین برگهای پوسیده تشکیل می شود. خاک لومی هم برای گلدان‌ها مصرف زیادی داشته که اکثراً برای پرورش سبزیجات بکار می رود. خاک دیگری به نام هوموس وجود دارد که از تجزیه‌ی بقایای حیوانات و گیاهان شکل می گیرد.

خرید اینترنتی خاک گلدان

معمولاً سایت های زیادی وجود دارند که خرید اینترنتی خاک گلدان را آسان کرده اند. با این حال قبل از هر چیزی باید به اعتبار سایت مدنظر دقت کنید و بعد اقدام به ثبت سفارش نمایید. در نظر بگیرید که باید با توجه به اینکه چه چیزی از خاک می خواهید اقدام به خرید کنید. هر کدام از خاک‌ها در بسته بندی‌های متفاوتی برای فروش وجود دارند که طبیعتاً با توجه به نیاز تهیه خواهند شد.

خرید خاک کوکوپیت

هر چند استفاده از خاک کوکوپیت به تنهایی نمی تواند برای رشد گیاهان گلدان کافی باشد اما یکی از خاک‌های پرکاربرد در این حوزه به حساب می آید. برای خرید خاک کوکوپیت باید به مراکز مجاز فروش خاک مراجعه کنید چرا که باید کیفیت این خاک بسیار بالا باشد. در نظر داشته باشید که قیمت این خاک گلدان بالاست چرا که یکی از ویژگی های خاک کوکوپیت ذخیره رطوبت به مقدار کافی در خودش است. توصیه می کنیم که برای استفاده از این خاک، آن را با خاک‌ باغچه یا ورمی کمپوست ترکیب و بعد استفاده نمایید.

قیمت خاک باغچه

با توجه به موارد گفته شده قیمت خاک باغچه یا گلدان بر اساس یک‌سری شرایط متفاوت خواهد بود. اینکه خاک مدنظرتان از چه جنسی است، در قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت. همچنین باید بررسی کنید خاکی که قصد خرید آن را دارید از چه موادی تشکیل شده است که به طور حتم با توجه به موادهای تشکیل دهنده‌ی آن قیمت‌های مختلفی نیز خواهند داشت. یکی دیگر از مواردی که در قیمت‌گذاری خاک موثر است عملکرد آن است. ممکن است خاک‌ها عملکرد متفاوتی از خود نشان دهند، به طور مثال یک نوع خاک برای تغذیه یا گل‌دهی بوده و خاک‌های دیگر فقط جهت ترکیب با خاک‌های دیگر جهت مصارف مختلف وجود داشته باشند.

برای خرید خاک می توانید به راحتی از سایت کافه گلدون سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمائید.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: