نوشته شده توسط : کافه گلدون

Search Engine Optimazation يا به اختصار SEO، مجموعه‌اي از تغييرات كوچك اما موثري هستند كه به رشد وب سايت شما كمك مي‌كنند. شايد اگر به صورت مجزا به هركدام از راهكارهايي كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت، نگاه كنيد، در موثر بودن اين روش‌ها شك داشته باشيد. اما وقتي اين راهكارها را با هم تركيب كنيد و بهينه‌سازي‌هاي ديگر سايت را هم همزمان انجام دهيد، شاهد تاثير شگفت سئو روي سايت خود خواهيد بود. ممكن است با بعضي از مواردي كه در اين مقاله درباره‌اش صحبت مي‌كنيم، تا حدودي آشنا باشيد. اما از آنجايي كه اصول اوليه و پايه بهينه‌سازي موتورهاي جستجو اهميت زيادي دارد و اين مقاله هم قرار است براي افراد مبتدي تا پيشرفته مناسب باشد، ما به تمام جزئيات خواهيم پرداخت.

آموزش سئو

نكته‌اي كه بايد در همين ابتدا به آن اشاره كنيم اين است كه با وجود اهميت الگوريتم‌هاي گوگل و روش‌هاي بهينه‌سازي موتورهاي جستجو، شما در هر حال بايد اولويت را به كاربران خود بدهيد. يعني تمركز خود را معطوف آن چيزي كنيد كه مخاطبين سايت نياز دارند. اگر قرار باشد تمام فكر و ذكرتان، رتبه گرفتن در نتايج جستجوي گوگل باشد، همه چيز خيلي ماشيني و ربات‌وار پيش خواهد رفت. در حالي كه يك وب سايت خوب، سايتي است كه براي بازديدكنندگانش، مطلوب باشد. فراموش نكنيد اولويت گوگل هم، تجربه كاربري خوب است نه فقط رعايت اصول بهينه‌سازي موتورهاي جستجو.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

آموزش سئو خانهآموزش سئو هدف اصلی سئو چیست؟ هدف اصلی سئو یا search engine optimization بهینه سازی سایت در جهت افزایش رضایت کاربر هست که در نهایت باعث ارتقا رتبه سایت مورد نظر میشه. آموزش سئو باید به صورت اصولی انجام بشه و کسی که به عنوان مدرس دیجیتال مارکتینگ انتخاب می‌کنید، باید ویژگی‌های یک مدرس حرفه‌ای رو داشته باشه و اطلاعات و دانش به روزی داشته باشه. ممکنه در ابتدا، یادگیری سئو براتون چالش برانگیز باشه؛ اما اگه این مسیر رو درست و اصولی طی کنید، مطمئن باشید که به مقصد مد نظرتون خواهید رسید. پیش نیازهای آموزش سئو یک سری مفاهیم توی مبحث آموزش سئو از پایه، حکم اسکلت ساختمون رو دارن؛ یعنی مفاهیم و آموزش‌های دیگه روی این‌ها سوار میشن و پیش نیاز یادگیری سئو هستن.

 

سئو on page

اگه قراره باشه یه مهمون آدم حسابی براتون بیاد چیکار می‌کنید؟ قاعدتا اول از همه داخل خونه رو مرتب می‌کنید تا وقتی مهمون میاد، جلوه داخلی خانه خوب باشه. حالا تصور کنید گوگل می‌خواد بیاد سایت شما رو بررسی کنه. با توجه به چیزی که گفتم، اولین کاری که باید بکنید اینه که با انجام یک سری فعالیت‌ها، ساختار یا سئو داخلی سایت رو برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

سئو off page

سئو off page یا سئو خارجی فعالیت‌هایی هست که با هدف افزایش اعتبار وب سایت برای موتورهای جستجو، در خارج از سایت انجام میشه. هر چند عمده این اقدامات که توی بحث آموزش سئو خارجی (seo off page) بهش اشاره میشه، لینک سازی خارجیه؛ اما همه چی به اینجا ختم نمیشه. تولید رپورتاژ، جذب کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت و… هم بخشی از فعالت‌هاییه که در آموزش سئو خارجی (off page) انجام میشه.

الگوریتم‌های گوگل

بدون قانون هیچ صراطی، مستقیم نیست. تا شنیدید می‌گن قانون جنگل اینجا حاکمه؟ این یعنی حتی جنگل هم قانون خودشو داره! گوگل که دیگه جای خود دارد. الگوریتم‌های گوگل حکم قوانینش رو دارن. وجود این الگوریتم‌ها در بستر گوگل مثل وجود گشت پلیس توی خیابون‌هاست. ان الگوریتم‌ها علاوه بر اینکه امنیت رو توی حوزه وب برقرار می‌کنن، باعث افزایش اعتبار و بهبود جایگاه سایت‌های با کیفیت و ارزشمند هم میشن.

برای دریافت آموزش سئو رایگان اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

احتمالاً شما هم باید فهمیده باشید که نکته مهمی که باعث تفاوت لایت باکس‌­ها می‌­شود، نحوه تعویض عکس لایت باکس و میزان سادگی تعویض بک­لایت یا تابلویی است که داخل لایت باکس گذاشته می­‌شود. هر چقدر این کار ساده‌­تر انجام شود و در کنار آن زیبایی لایت باکس و تابلو تبلیغاتی هم حفظ شود، بر میزان محبوبیت لایت­ باکس افزوده می‌­شود. به طور مثال لایت باکس کریستالی از دو لایه پلکسی ساخته شده است که برای تعویض بک لایت آن باید پیچ­‌های فلزی آن در چهار گوشه را به راحتی باز کنید و بک لایت جدید را بگذارید. در لایت باکس مگنتی یا آهنربایی، طلق محافظ بک لایت با نوارهای آهنربایی که در حاشیه طلق کار گذاشته می شوند، به قاب آلومینیومی می­چسبند و جدا کردن طلق از قاب بسیار ساده است. در لایت باکس اسنپ فریم نیز کار تعویض بک لایت خیلی ساده است چون طلق لایت باکس به کمک چهار اسنپ تاشوی موجود در دور قاب، سفت می شوند و باز کردن این اسنپ­‌ها به راحتی توسط دست انجام می­‌شود. جزئیات بیشتر در مورد این محصولات را در لینک‌هایی که در پایین صفحه آمده است، به راحتی می­‌توانید مشاهده کنید.

 

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1025/لایت-باکس



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

 

اگر قصد دارید طرح دلخواه خود را روی کاغذ کرافت چاپ کنید، می‌توانید همین حالا به صفحه سفارش چاپ کاغذ بسته بندی رول بروید و بعد از مطالعه راهنمای ارسال فایل، طرح خود را برای همکاران ما ارسال نمایید. در حال حاضر چاپ بسته بندی روی کاغذ کرافت با گرماژ ۸۰ گرم انجام می‌شود. سایز رول‌های کاغذ با عرض یک متر هستند و شما عزیزان باید در حین ثبت سفارش، تیراژ کار خود را مشخص کنید. حداقل تیراژ برای ثبت سفارش در سایت آی آر چاپ، ۱۰ متر است.

توجه داشته باشید که قبل از ثبت سفارش، فایلی که می‌خواهید برای ما ارسال کنید را طبق راهنمای موجود در سایت تنظیم کنید. یعنی مُد رنگی فایل را روی CMYK قرار داده و رزولوشن را حداقل 72 پیکسل بر اینچ و حداکثر 150 پیکسل بر اینچ بگذارید. در صورت ارسال فایل با مُد RGB، احتمال اینکه در هنگام چاپ، با اختلاف رنگ شدیدی مواجه شوید بالا می‌رود. همچنین بهتر است رنگ‌های خود را از بین کدهای رنگی چاپ انتخاب کنید تا مشکلی در پرینت کارها برای شما پیش نیاید.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

 

وقتی کار طراحی استیکر تبلیغاتی روی خودرو را به شرکت یا چاپخانه می‌سپارید، مطمئن شوید که فونت مناسبی انتخاب می‌کنند. فلسفه تبلیغات محیطی این است که افراد در خیابان و جاده‌ها بتوانند پیام برند شما را بگیرند. اگر سایز نوشته‌ها کم بوده یا فونتی که استفاده کرده‌اید زیادی شکسته و تحریری باشد، از راه دور خوانده نمی‌شوند.

 

البته نوشتن نام برند یا اسم خودتان با یک فونت کشیده و تحریری ممکن است ایده بدی نباشد، اما مطمئن شوید اطلاعاتی مانند نوع کسب و کار، شماره تماس و یا آدرس، کاملاً خوانا باشند. همچنین به هیچ وجه از QR Code‌ها استفاده نکنید. هیچ کسی در حین رانندگی در اتوبان نمی‌تواند با موبایل خود، QR Code روی خودرو شما را اسکن کند! پس مطمئن شوید که اطلاعات تماس به خوبی در دیدرس هستند.

 

منبع: https://irchap.ir/article/5056



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون
بیماری های بونسای

اگر تنه ی بونسای چروک و پوک شده، احتمالا آبیاری زیاد و در نتیجه پوسیدگی ریشه ی گیاه منجر به این مشکل شده است.

برای حل این مشکل زهکشی گلدان را بررسی نمایید و آبیاری گیاه را پس از این که سطح خاک رطوبت خود را از دست داد انجام دهید.

ریزش برگ های بونسای دلایل زیادی دارد.

در کل این گیاه که از خانواده ی فیکوس ها است، مثل هم خانواده ی خود بنجامین، تحمل کوچکترین تغییر شرایطی را ندارد و همه چیز باید به خوبی برایش به خوبی فراهم شده باشد.

در غیر این صورت ریزش برگ شدیدی خواهد داشت.

برای پیدا کردن علت کافی است بررسی کنید چه شرایطی تغییر کرده است.

تعویض محل قرارگیری، تغییر در میزان نور و آبیاری، تغییر دما و هر تغییر دیگری باعث ریزش برگ های سبز خواهد شد.

تعویض گلدان باید در اواسط اسفند انجام شود و ریشه خیلی جا به جا نشود.

حتی اگر به درستی این کار را انجام دهید گیاه کمی ریزش برگ خواهد داشت.

در این مرحله شرایط را برای گیاه ثابت نگه دارید و اگر ریزش برگ ها در حدی بود که شاخه ها بدون برگ شدند، هرس کرده و کود دهی را آغاز نمایید.

منبع: https://cafegoldoon.com/بیماری-های-بونسای/سوالات-متداول/

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

گلهای آپارتمانی دسته‌ای از گیاهان گلدار هستند که شما میتوانید در منزل از آنها نگهداری نمائید. زمانی که شما گوشه به گوشه محل زندگی خود را با گیاهان سبز و شاداب پر کنید، با نگاه کردن به هر نقطه از فضای دلنشین ‌تان، انرژی و حسی مثبت به شما القا خواهد شد. برای خرید یک گل از بین گلهای آپارتمانی موجود، ابتدا باید بدانید که چه گل و گیاهی برای محیط مورد نظر شما مناسب است.

 

گلهای آپارتمانی

همچنین خرید گلدانی از گلهای آپارتمانی برای هدیه به عزیزانتان و یا کسی که از او شناخت زیادی ندارید، میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. گلدان گل میتواند برای مدت زیادی نسبت به یک دسته گل زنده بماند و یادآور خاطرات خوبی برای عزیزانتان باشد. برای یادآوری اولین دیداراولین خاطره مشترک اولین روز رفتن به دانشگاه یا بهترین روزهای زندگی مشترکتان

 



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()