نوشته شده توسط : کافه گلدون

در بخش طراحی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 مجموعاً به نسبت سایر میان‌رده‌های سری A، باکیفیت بهتر و همینطور طراحی ساده‌تری رو به رو هستیم. در این گوشی یک بدنه ترکیبی از شیشه و پلاستیک داریم. به این ترتیب که قاب پشتی و فریم دور گوشی از جنس پلاستیک و روی آن از جنس شیشه است. رد اثر انگشت نیز روی این قاب پلاستیکی باقی می‌ماند.

اما بیایید نگاهی به لبه‌های A31 بیاندازیم. روی لبه سمت راست این گوشی کلیدهای پاور و ولوم، روی لبه سمت سمت چپ محل قرارگیری سیم کارت و کارت حافظه، روی لبه پایینی درگاه اتصال USB Type-C، اسپیکر، میکروفون و جک 3.5 میلیمتری هندز‌فری و روی لبه بالایی هم میکروفون دوم قرار گرفته‌اند.

طراحی دوربین‌ها روی قاب پشتی کمی متفاوت‌تر از چیزی هستند که در یکی دو سال اخیر دیده‌ایم. به این صورت که هر یک از 4 لنز دوربین و فلش به طور مستقل در یک قاب دایره‌ای کوچک قرار گرفته‌اند. بنابراین خبری از قاب مشترکی که همه لنزها داخل آن باشند، نیست.

 

روی گوشی یک صفحه نمایش تخت را می‌بینیم که با حاشیه‌های نسبتاً کمی محاصره شده است. لنز دوربین سلفی نیز داخل یک ناچ قطره‌ای در قسمت بالا و وسط صفحه نمایش به چشم می‌خورد. در مجموع صفحه نمایش توانسته حدود 84.6 درصد از پنل رویی را پوشش دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 یک گوشی سبُک با 184 گرم وزن است. سبُک بودن این گوشی در کنار نسبت ابعاد 20:9 که برای آن انتخاب شده است، باعث شده با در دست گرفتن آن احساس خوبی داشته و یک گوشی بسیار خوش‌دست را در اختیار داشته باشیم.

جهت خرید سامسونگ a32 اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

خرید سامسونگ a52s از اوبو

 

تعداد سیم کارت: دو سیم کارت (اسلات هیبریدی)
توضیحات سیم کارت: سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)
رنگ بندی: مشکی (Awesome Black)، سفید (Awesome White)، بنفش (Awesome Purple)، سبز (Awesome Mint)
ویژگی های خاص: فبلت، دارای حسگر اثر انگشت، مقاوم در برابر آب، دوربین اصلی چهارگانه، دارای اسلات هیبریدی برای جایگذاری سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی ، مناسب عکاسی سلفی، مناسب عکاسی



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

 

تهران دارای محله‌های خوبی برای سکونت و سرمایه‌گذاری است که یکی از مهم‌ترین آنها محله الهیه نام دارد. اگر در حال حاضر قصد خرید خانه در الهیه را دارید، حتماً مقاله‌ی امروز ما را دنبال کنید چرا که می‌خواهیم محله‌ی الهیه را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی احتمالاً جزو یکی از دو دسته‌ای هستید که یا می‌خواهید به تازگی در این محله به خرید خانه یا آپارتمان اقدام کنید یا صاحب یک ملک هستید و قصد واگذاری آن را دارید.

در هر حال برای هر دو منظور نیاز به منتشر کردن آگهی‌ خرید و فروش خانه و آپارتمان در سایت‌های معتبر خواهید داشت که ما در ادامه علاوه بر توصیف محله الهیه به معرفی یک سایت معتبر در این زمینه نیز خواهیم پرداخت.

 

معرفی محله الهیه تهران

الهیه از جمله محله‌های بسیار مناسب برای زندگی در تهران محسوب می‌شود که اگر عنوان کنیم که در لیست مناطق مرفه‌نشین جای دارد، بیراه نگفته‌ایم. این منطقه دسترسی فوق العاده از هر بخش تهران دارد که از جمله می‌توان به تجریش از سمت شمال، محله امامیه از سمت جنوب، خیابان ولیعصر از سمت غرب و خیابان شریعتی از سمت شرق اشاره کرد. 

در واقع با توجه به اینکه الهیه از هر سمت به یکی از محله‌های فوق العاده لوکس تهران محدود می‌شود، خرید و فروش خانه و آپارتمان در آن را توجیه‌پذیرتر کرده است. لازم به ذکر است که برای مراجعه به محله الهیه از هر کجای تهران می‌توان از دو اتوبان مدرس و صدر استفاده کرد و همچنین وسایل نقلیه‌‌ای مانند مترو، بی‌آرتی و تاکسی کاملاً در دسترس افراد قرار دارد. همه‌ی این موارد سبب شده است تا افراد بیشتری برای خرید و فروش خانه و آپارتمان به این محله مراجعه کنند.

 

 

قیمت خرید و فروش خانه و آپارتمان در الهیه

همانطور که در ابتدای مقاله عرض کردیم، با توجه به این که این محله جزو محله‌های مرفه‌نشین تهران است، معمولاً افراد ثروتمند به جهت خرید و فروش خانه و آپارتمان به آن مراجعه می‌کنند. حتی سرمایه‌گذاری در این منطقه از تهران با توجه به پیشرفت‌های روزافزون آن قابل تأمل شده است. با این حال وجود امکانات بسیار زیادی که در الهیه وجود دارد سبب سرازیر شدن افراد برای خرید خانه در این منطقه شده است که در ادامه به بعضی از این امکانات خواهیم پرداخت:

 

•مراکز آموزشی

اهمیت به مراکز آموزشی در هنگام خرید و فروش خانه و آپارتمان باید در نظر گرفته شود که با توجه به پیشرفت‌هایی که در محله الهیه رخ داده است، می‌توان گفت که کم و کسری از این لحاظ وجود ندارد. از جمله مراکز آموزشی مناسب در این منطقه می‌توان به مراکز بعثت، نیکان و دی اشاره کرد.

 

•مراکز خرید

فروشگاه‌های معتبر و مناسبی در الهیه برپا شده‌اند که از جمله می‌توان به سامسنتر، رویال و آرتمیس اشاره کرد. به طور کلی افراد ساکن در الهیه مشکلی از بابت خرید موارد مورد نیازشان نخواهند داشت.

 

منبع: https://khabarfarsi.com/node/582



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

pastedGraphic.png

 

نیاوران در شمالی‌ترین نقطه شهر تهران واقع شده است و به دلیل داشتن آب و هوای مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. کسانی که به دنبال خرید خانه در نیاوران تهران هستند باید قبل از هر چیزی اطلاعات خود را در مورد این منطقه تکمیل نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی امکانات محله نیاوران در تهران اشاره داشته باشیم.

آشنایی با محله نیاوران

نیاوران یکی از محله‌های لوکس نشین شهر تهران است که خانه‌های ویلایی زیادی در این منطقه به چشم می‌خورد. نیاوران و زعفرانیه به عنوان دو محله بسیار لاکچری در شهر تهران شناخته می‌شوند که محله‌های مناسبی برای سکونت هستند. با استفاده از خرید آپارتمان در این منطقه می‌توانید بهترین سرمایه گذاری را بر روی بازار مسکن داشته باشید. 

محله نیاوران تهران در دامنه جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته است و به دلیل داشتن آب و هوای مناسب به عنوان یکی از مناطق بکر تهران محسوب می‌شود. به دلیل این که نیاوران در منطقه 1 شهرداری قرار دارد دارای وضعیت مناسبی برای خرید آپارتمان در تهران است. از محله‌های هم‌مرز نیاوران می‌توان به دارآباد، محله تجریش، کامرانیه، فرمانیه و غیره اشاره کرد.

شناخت امکانات محله نیاوران

به دلیل این که نیاوران در شمالی‌ترین بخش تهران واقع شده است، امکانات رفاهی زیادی در این منطقه به چشم می‌خورد. از جمله امکانات این منطقه می‌توان به مسجد، مراکز خرید، پمپ بنزین و انواع مراکز تجاری مختلف اشاره کرد. از مهم‌ترین مراکز قابل توجه موجود در محله نیاوران می‌توان به مرکز خرید نارون، مجتمع روشا، مجتمع کیمیا و دو بیمارستان تخصصی باهنر و نورافشار اشاره کرد.

در منطقه نیاوران یک تکیه قدیمی وجود دارد که بسیار معروف است. همچنین وجود ورزشگاه شهدای نیاوران و ساختمان اصلی این منطقه باعث شده است تا نیاوران به عنوان یک منطقه مناسب برای سکونت شناخته شود. 

وضعیت حمل و نقل در نیاوران

شاید جالب توجه باشد که بدانید که در محله نیاوران، خط متروی مجزا ساخته نشده است و این موضوع می‌تواند تاثیرگذاری زیادی بر روی قیمت خانه و آپارتمان در این منطقه داشته باشد. برای جا به جایی در این منطقه نیاز است تا از متروی تجریش و تاکسی‌های خطی استفاده کنید. وجود اتوبوس‌های شهری باعث می‌شود تا دسترسی بهتری به خیابان‌های مختلف داشته باشید. از جمله خیابان‌های نیاوران می‌توان به خیابان باهنر، نورافشار، شفیعی، ملاحسینی و جهان شاهی اشاره کرد.

وجود ارتفاعات مختلف در منطقه نیاوران تهران باعث ایجاد سراشیبی‌های تند در این منطقه شده است. کسانی که می‌خواهند در این منطقه پیاده روی نمایند، کار دشواری را دارند. برای بسیاری از افراد وجود شیب باعث ایجاد یک محیط جذاب جهت پیاده روی شده است.

قیمت مسکن در محله نیاوران

یکی از موضوعات مهم پس از بررسی وضعیت محله نیاوران، موضوع خرید و فروش خانه و آپارتمان در این منطقه است. قیمت منزل در نیاوران به نسبت سایر محله‌های تهران بسیار بالاتر است. دلایل این موضوع به خاطر وجود موقعیت مکانی مناسب نیاوران است. با مراجعه به آگهی‌های مختلف در این محله می‌توانید به این موضوع پی ببرید. به صورت میانگین می‌توان گفت که قیمت مسکن در محله نیاوران از متری 100 الی 150 میلیون تومان آغاز می‌شود. 

اگر به عنوان یک سرمایه گذار قصد دارید تا در یک محله مناسب در تهران سرمایه گذاری کنید، می‌توانید این منطقه خوش آب و هوا را برای خود انتخاب کنید. نیاوران به دلیل داشتن امکانات متعدد به عنوان یکی از نقاط خوش آب و هوای تهران شناخته می‌شود که مناسب سرمایه گذاری است. جهت دسترسی به آگهی‌های مختلف محله نیاوران می‌توانید از وب سایت نیازمندهای همشهری استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا در کمترین زمان ممکن به بیشترین آگهی دسترسی پیدا کنید.

منبع: https://www.tgju.org/news/2286911/خرید-و-فروش-خانه-و-آپارتمان-در-نیاوران-تهران



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

این گیاه حدود ۱۲ گونه مختلف در جهان دارد و از خانواده اراسه است و بومی برزیل محسوب می‌شود.

این گیاه زیبا برگ‌های بزرگی دارد که ترکیبی از رنگ‌های زرد ، سبز و سفید است.

برگ‌های این گیاه همزمان با بلند شدن ساقه رشد می‌کنند و به مرور زمان ساقه را لخت می‌کنند. چون در اثر رشد گیاه برگ‌های پایینی میریزند و ساقه را به صورت یک میله تک انشعابی تنها می‌گذارند.

از طرفی یک گیاه حساس به آبیاری و شرایط نگهداری است.

منبع: https://cafegoldoon.com/فروشگاه/انواع-گیاهان-آپارتمانی/گیاهان-آپارتمانی/دیفن-باخیا/



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

سانسوریا از گیاهان زیبا و بسیار مقاوم است. برگ های تیز و شمشیر مانند گیاه دل هر بیننده ای را خواهد برد. این گیاه سرسخت اصطلاحا نامیرا است. اما بدانید که به آبیاری بیش از حد حساس است. خاک همیشه خیس باعث پوسیدگی این گیاه خواهد شد. اگر در نگهداری گیاهان تجربه ندارید با گیاهان کم توقع شروع کنید. دقیقا مانند سانسوریا.

سانسوریا یک تجربه شیرین برای شما خواهد بود. میتوانید در خانه ، بالکن و باغچه سانسوریا داشته باشید.

سانسوریا از گیاهان موثر در تصفیه هوا است.

چون سمومی مانند فرمالدئید، زایلن و تولوئن را جذب میکند. پس باعث بهبود کیفیت هوا خواهد شد. همچنین برای اتاق خواب نیز گزینه مناسبی است. چراکه شب ها برای شما اکسیژن تولید خواهد کرد.

منبع: Https://cafegoldoon.com/فروشگاه/سایز-زیرگلدانی/بدون-زیرگلدانی/سانسوریا-سبز-با-گلدان-پایه-دار-چوبی/



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

نام علمی این گیاه Cyclamen persicum از خانواده Primulaceae ( پامچال) می‌باشد. بومی اروپا، مدیترانه و ایران است. نام‌های دیگر آن نگونسار و سیکلمه است. سیکلامن یک گیاه ملی و ارزشمند ایرانی است و در جنگل‌های شمال ایران از چالوس تا لاهیجان دیده می‌شود و نیز در بعضی از جنگل‌های استان گلستان پراکنده است. گیاهی علفی دائمی است که بخش پایینی ساقه (هیپوکوتیل) آن در نزدیکی سطح خاک قطور شده و تشکیل ژوخه (غده) می‌دهد. سیکلامن گیاه وسیع‌الرشد اما کند رشد بوده و نیاز به یک دوره نسبتاً طولانی برای گل دهی و ورود به فاز زایشی دارد. هم‌چنین این گیاه در تمام مراحل رشد تا زمان گل‌دهی احتیاج به مراقبت ویژه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()