۸ دلیل برای گل هدیه دادن به کسی که دوستش دارید
نوشته شده توسط : کافه گلدون

۸ دلیل برای گل هدیه دادن به کسی که دوستش دارید

گل هدیه

گل ها یکی از بهترین و زیباترین موجودات روی زمین هستند و شما برای گل هدیه دادن احتیاج به فرا رسیدن مناسبتی خاص ندارید تا به کسی که دوستش دارید گل هدیه بدهید. گل ها همیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای درست کردن یک هدیه جذاب هستند.

از زمان های قدیم، گل نمادی از ابراز عشق و محبت به دیگری بوده است. هرکس به طریقی به دیگری عشق می ورزد پس هرکدام از ما کسی را داریم که به او گل هدیه دهیم.

هم چنین گل ها یکی از راحت ترین راه هایی هستند که می توانیم به واسطه ی آن ها زیبایی، شادابی و سرزندگی را در زندگی خود به ارمغان بیاوریم.

دسته گل یا باکس گل هدیه دادن نیز فقط مختص به دیگری نیست. اگر خودتان را دوست دارید هر از چندگاهی برای خودتان نیز هدیه‌ای از گل تهیه کنید. کافه گلدون

۸ دلیل برای گل هدیه دادن:

  1. برای ابراز عشق و علاقه به کسی که دوستش دارید

    گل هدیه دادن به فرد مورد علاقه تان، همسر، پدر و مادر یا یک دوست  یکی از بهترین راه هایی است که می‌توانید عشق خود را به آن ها نشان دهید. گل هدیه راهی است که به آن ها ثابت می کند شما دوستشان دارید و آن ها نقش مهمی در زندگی شما دارند.

    باکس گل هدیه

  2. برای آن که لبخند روی لب آن ها بیاورید.

    آیا تا به حال شده فرد محبوبتان را ناراحت یا غمگین ببینید؟ یا وقتی یکی از اعضای خانواده تان به هر دلیلی خسته و کسل است، می توانید با گل هدیه دادن به آن ها، حس زندگی به آن ها بدهید و باعث خوشحالی آن ها شوید. لطافت گل ها و حس خوبی که به همراه می آورند می تواند شادابی را به آن ها هدیه دهد.

  3. برای عذرخواهی و درخواست بخشش از او

    اگر اخیرا با کسی که دوستش دارید، بحث و مشاجره ای داشته اید و معذرت خواهی برای شما سخت است، برای آن ها یک دسته گل هدیه بفرستید. وقتی می دانیم اشتباه کرده ایم، شاید گفتن آن با کلمات کار سخت تری باشد. گل هدیه فرستادن به عنوان مقدمه ای برای عذرخواهی تلقی می شود و باعث می شود ادامه ی آن برایتان راحت تر شود.
    دسته گل هدیه

  4. برای ابراز همدردی

    وقتی خدای نکرده اتفاق بدی برای کسی از نزدیکانتان افتاده باشد که شما نمی دانید برای همدردی چه بگویید یا این که فرد مورد علاقه تان در حال پشت سر گذاشتن دوران سختی است، یا کسی را از دست داده است یا هرچیزی که باعث شده او حس بدی داشته باشد، می توانید برای ابراز همدردی برای آن ها گل هدیه بفرستید.

    خرید باکس گل

    افزودن به علاقه مندی ها

    باکس گل فلزی

    باکس گل تم صورتی

    افزودن به علاقه مندی ها

    باکس گل سرامیکی

    باکس گل تم زرد

    افزودن به علاقه مندی ها

    بازارچه

    پائیز فیروزه‌ای

    مشاهده موارد بیشتر
  5. برای نشان دادن مهربانی

    همه ی ما دوست داریم که بقیه با ما مهربان باشند و همیشه درباره ی مهربانی شنیده ایم.
    یک نفر را از بین مخاطبان تلفن همراهتان انتخاب کنید. این یک نفر می تواند هم کلاسی، دوست، خواهر یا برادر، یا هرکسی باشد که شما برای او احترام و ارزش قائل هستید. برای او یک دسته گل یا باکس گل هدیه ارسال کنید. تصور کنید آن ها چه حس خوبی به هدیه شما خواهند داشت. پس حتما این کار را انجام دهید
    باکس گل هدیه

  6. برای جشن گرفتن

    تولد دوست یا یکی از نزدیکان شما نزدیک است؟ یا شاید فردی از افراد خانواده شما نامزد شده است. سالگرد ازدواج پدر و مادرتان نزدیک نیست؟
    گل بهترین انتخاب برای هدیه دادن در هر نوع مراسم و جشنی است. هم چنین برای جشن گرفتن چیزهای کوچک در زندگی هرگز گل را فراموش نکنید.

  7. برای آن که حال کسی را بهتر کنید

    گاهی کلمات برای این کار کافی نیستند. در اینگونه مواقع گل ها می توانند گرمی و صمیمیت را در زندگی یک شخص به همراه داشته باشند.
    اگر کسی از نزدیکان شما در حال حاضر شرایطی دارد که احتیاج به حمایت روحی از جانب کسی دارد برای او گل هدیه بفرستید و ببینید که این کار چه حس خوبی در ان ها ایجاد خواهد کرد.
    دسته گل هدیه

  8. برای آن که کسی را تحت تاثیر قرار دهید

    اگر به کسی علاقمند هستید، اما هنوز درباره این علاقمندی اقدامی انجام نداده اید، برای شروع می توانید یک دسته گل به همراه یک یادداشت برای او بفرستید و از او بخواهید بیشتر با هم آشنا شوید. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد!

مثل همیشه از همراهی شما عزیزان با کافه گلدون و یک مقاله ی دیگه سپاسگزاریم.

سوالات خودتون رو از طریق نظرات با ما در میون بذارید تا کارشناسان کافه گلدون به صورت رایگان پاسخگوی شما عزیزان در این زمینه باشند.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: