خرید و فروش خانه و آپارتمان در نیاوران تهران
نوشته شده توسط : کافه گلدون

pastedGraphic.png

 

نیاوران در شمالی‌ترین نقطه شهر تهران واقع شده است و به دلیل داشتن آب و هوای مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. کسانی که به دنبال خرید خانه در نیاوران تهران هستند باید قبل از هر چیزی اطلاعات خود را در مورد این منطقه تکمیل نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی امکانات محله نیاوران در تهران اشاره داشته باشیم.

آشنایی با محله نیاوران

نیاوران یکی از محله‌های لوکس نشین شهر تهران است که خانه‌های ویلایی زیادی در این منطقه به چشم می‌خورد. نیاوران و زعفرانیه به عنوان دو محله بسیار لاکچری در شهر تهران شناخته می‌شوند که محله‌های مناسبی برای سکونت هستند. با استفاده از خرید آپارتمان در این منطقه می‌توانید بهترین سرمایه گذاری را بر روی بازار مسکن داشته باشید. 

محله نیاوران تهران در دامنه جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته است و به دلیل داشتن آب و هوای مناسب به عنوان یکی از مناطق بکر تهران محسوب می‌شود. به دلیل این که نیاوران در منطقه 1 شهرداری قرار دارد دارای وضعیت مناسبی برای خرید آپارتمان در تهران است. از محله‌های هم‌مرز نیاوران می‌توان به دارآباد، محله تجریش، کامرانیه، فرمانیه و غیره اشاره کرد.

شناخت امکانات محله نیاوران

به دلیل این که نیاوران در شمالی‌ترین بخش تهران واقع شده است، امکانات رفاهی زیادی در این منطقه به چشم می‌خورد. از جمله امکانات این منطقه می‌توان به مسجد، مراکز خرید، پمپ بنزین و انواع مراکز تجاری مختلف اشاره کرد. از مهم‌ترین مراکز قابل توجه موجود در محله نیاوران می‌توان به مرکز خرید نارون، مجتمع روشا، مجتمع کیمیا و دو بیمارستان تخصصی باهنر و نورافشار اشاره کرد.

در منطقه نیاوران یک تکیه قدیمی وجود دارد که بسیار معروف است. همچنین وجود ورزشگاه شهدای نیاوران و ساختمان اصلی این منطقه باعث شده است تا نیاوران به عنوان یک منطقه مناسب برای سکونت شناخته شود. 

وضعیت حمل و نقل در نیاوران

شاید جالب توجه باشد که بدانید که در محله نیاوران، خط متروی مجزا ساخته نشده است و این موضوع می‌تواند تاثیرگذاری زیادی بر روی قیمت خانه و آپارتمان در این منطقه داشته باشد. برای جا به جایی در این منطقه نیاز است تا از متروی تجریش و تاکسی‌های خطی استفاده کنید. وجود اتوبوس‌های شهری باعث می‌شود تا دسترسی بهتری به خیابان‌های مختلف داشته باشید. از جمله خیابان‌های نیاوران می‌توان به خیابان باهنر، نورافشار، شفیعی، ملاحسینی و جهان شاهی اشاره کرد.

وجود ارتفاعات مختلف در منطقه نیاوران تهران باعث ایجاد سراشیبی‌های تند در این منطقه شده است. کسانی که می‌خواهند در این منطقه پیاده روی نمایند، کار دشواری را دارند. برای بسیاری از افراد وجود شیب باعث ایجاد یک محیط جذاب جهت پیاده روی شده است.

قیمت مسکن در محله نیاوران

یکی از موضوعات مهم پس از بررسی وضعیت محله نیاوران، موضوع خرید و فروش خانه و آپارتمان در این منطقه است. قیمت منزل در نیاوران به نسبت سایر محله‌های تهران بسیار بالاتر است. دلایل این موضوع به خاطر وجود موقعیت مکانی مناسب نیاوران است. با مراجعه به آگهی‌های مختلف در این محله می‌توانید به این موضوع پی ببرید. به صورت میانگین می‌توان گفت که قیمت مسکن در محله نیاوران از متری 100 الی 150 میلیون تومان آغاز می‌شود. 

اگر به عنوان یک سرمایه گذار قصد دارید تا در یک محله مناسب در تهران سرمایه گذاری کنید، می‌توانید این منطقه خوش آب و هوا را برای خود انتخاب کنید. نیاوران به دلیل داشتن امکانات متعدد به عنوان یکی از نقاط خوش آب و هوای تهران شناخته می‌شود که مناسب سرمایه گذاری است. جهت دسترسی به آگهی‌های مختلف محله نیاوران می‌توانید از وب سایت نیازمندهای همشهری استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا در کمترین زمان ممکن به بیشترین آگهی دسترسی پیدا کنید.

منبع: https://www.tgju.org/news/2286911/خرید-و-فروش-خانه-و-آپارتمان-در-نیاوران-تهران





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: