خرید و فروش خانه و آپارتمان در الهیه تهران
نوشته شده توسط : کافه گلدون

 

تهران دارای محله‌های خوبی برای سکونت و سرمایه‌گذاری است که یکی از مهم‌ترین آنها محله الهیه نام دارد. اگر در حال حاضر قصد خرید خانه در الهیه را دارید، حتماً مقاله‌ی امروز ما را دنبال کنید چرا که می‌خواهیم محله‌ی الهیه را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی احتمالاً جزو یکی از دو دسته‌ای هستید که یا می‌خواهید به تازگی در این محله به خرید خانه یا آپارتمان اقدام کنید یا صاحب یک ملک هستید و قصد واگذاری آن را دارید.

در هر حال برای هر دو منظور نیاز به منتشر کردن آگهی‌ خرید و فروش خانه و آپارتمان در سایت‌های معتبر خواهید داشت که ما در ادامه علاوه بر توصیف محله الهیه به معرفی یک سایت معتبر در این زمینه نیز خواهیم پرداخت.

 

معرفی محله الهیه تهران

الهیه از جمله محله‌های بسیار مناسب برای زندگی در تهران محسوب می‌شود که اگر عنوان کنیم که در لیست مناطق مرفه‌نشین جای دارد، بیراه نگفته‌ایم. این منطقه دسترسی فوق العاده از هر بخش تهران دارد که از جمله می‌توان به تجریش از سمت شمال، محله امامیه از سمت جنوب، خیابان ولیعصر از سمت غرب و خیابان شریعتی از سمت شرق اشاره کرد. 

در واقع با توجه به اینکه الهیه از هر سمت به یکی از محله‌های فوق العاده لوکس تهران محدود می‌شود، خرید و فروش خانه و آپارتمان در آن را توجیه‌پذیرتر کرده است. لازم به ذکر است که برای مراجعه به محله الهیه از هر کجای تهران می‌توان از دو اتوبان مدرس و صدر استفاده کرد و همچنین وسایل نقلیه‌‌ای مانند مترو، بی‌آرتی و تاکسی کاملاً در دسترس افراد قرار دارد. همه‌ی این موارد سبب شده است تا افراد بیشتری برای خرید و فروش خانه و آپارتمان به این محله مراجعه کنند.

 

 

قیمت خرید و فروش خانه و آپارتمان در الهیه

همانطور که در ابتدای مقاله عرض کردیم، با توجه به این که این محله جزو محله‌های مرفه‌نشین تهران است، معمولاً افراد ثروتمند به جهت خرید و فروش خانه و آپارتمان به آن مراجعه می‌کنند. حتی سرمایه‌گذاری در این منطقه از تهران با توجه به پیشرفت‌های روزافزون آن قابل تأمل شده است. با این حال وجود امکانات بسیار زیادی که در الهیه وجود دارد سبب سرازیر شدن افراد برای خرید خانه در این منطقه شده است که در ادامه به بعضی از این امکانات خواهیم پرداخت:

 

•مراکز آموزشی

اهمیت به مراکز آموزشی در هنگام خرید و فروش خانه و آپارتمان باید در نظر گرفته شود که با توجه به پیشرفت‌هایی که در محله الهیه رخ داده است، می‌توان گفت که کم و کسری از این لحاظ وجود ندارد. از جمله مراکز آموزشی مناسب در این منطقه می‌توان به مراکز بعثت، نیکان و دی اشاره کرد.

 

•مراکز خرید

فروشگاه‌های معتبر و مناسبی در الهیه برپا شده‌اند که از جمله می‌توان به سامسنتر، رویال و آرتمیس اشاره کرد. به طور کلی افراد ساکن در الهیه مشکلی از بابت خرید موارد مورد نیازشان نخواهند داشت.

 

منبع: https://khabarfarsi.com/node/582





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: